Skip to main content

Οφέλη Χορηγών

Οι στόχοι και κατ’ επέκταση ο σκοπός της διοίκησης του Α.Σ. ΑΡΗΣ χρειάζονται ΚΑΙ τη  ΣΥΝΔΡΟΜΗ των ΧΟΡΗΓΩΝ για να υλοποιηθούν.
Τονίζουμε στους υποψήφιους χορηγούς τους λόγους για  τους οποίους η χορηγία τους σε έναν λαοφιλή ερασιτεχνικό σύλλογο όπως ο Α.Σ. ΑΡΗΣ, θα βοηθήσει και το σύλλογο και τους  χορηγούς:

  • Η χορηγός εταιρεία επενδύει σε έναν ερασιτεχνικό σύλλογο, στην ουσία επενδύει σε ερασιτέχνες αθλητές, μικρά αγόρια και κορίτσια, οι οποίοι επέλεξαν τον Α.Σ. ΑΡΗΣ για να αθληθούν, να χαρούν το παιχνίδι, να διδαχθούν το αθλητικό ιδεώδες, το «ευ αγωνίζεσθαι», να ασχολούνται με κάτι δημιουργικό για το σώμα τους, την υγεία τους και το χαρακτήρα τους και φυσικά να μπορέσουν να εξελιχθούν στο επίπεδο του πρωταθλητισμού.
  • Είναι προφανές ότι η χορηγός εταιρεία δείχνει ένα εξαιρετικό κοινωνικό πρόσωπο από τη στιγμή που συνεισφέρει σημαντικά σε ένα ΜΕΓΑΛΟ ερασιτεχνικό σύλλογο. Η σύνδεση-ταύτιση της χορηγού εταιρείας με μια υγιή προσπάθεια ενός ερασιτεχνικού συλλόγου, πράγμα το οποίο δεσμεύεται ότι θα πραγματοποιήσει η διοίκηση του Α.Σ. ΑΡΗΣ, σίγουρα θα αποτελεί κέρδος για τη χορηγό εταιρεία.
  • Κέρδος όχι μόνο επικοινωνιακό-ηθικό-κοινωνικό, αλλά και οικονομικό, μιας και η διείσδυση του ονόματος της χορηγού εταιρείας στο κοινό θα είναι μεγάλη, από τη στιγμή που ο αριθμός των παιδιών που αθλούνται στα τμήματα του συλλόγου, των συνοδών αυτών, συγγενών, φίλων αυτών καθώς και του κόσμου που παρακολουθεί τους αγώνες και τις προπονήσεις αυτών των παιδιών-αθλητών, είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ πολύ μεγάλος.
  • Η χορηγός εταιρεία δεν θα πρέπει να ξεχνάει ότι ο Α.Σ. ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ είναι ένας πολύ μεγάλος αθλητικός σύλλογος και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ασχολούνται ΕΝΤΟΝΑ μαζί του, άμεσα ή έμμεσα και ποικιλοτρόπως, ΧΙΛΙΑΔΕΣ άνθρωποι-φίλαθλοι-παιδιά-αθλητές, πολλά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, γεγονότα που εγγυώνται τη διείσδυση του ονόματος της χορηγού εταιρείας σε ΠΟΙΚΙΛΩΝ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ κοινό.
  • Υπάρχει μεγάλο έδαφος στοχευμένης διείσδυσης του ονόματος του χορηγού σε συγκεκριμένες «ομάδες» ανθρώπων, από τη στιγμή που τα παιδιά που αθλούνται χωρίζονται σε τμήματα,  ηλικιακά αλλά και βάσει φύλλου.
  • Η χορηγική στήριξη ενός λαοφιλούς ερασιτεχνικού συλλόγου αποτελεί προβολή της κοινωνικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας του χορηγού. Επιπροσθέτως, εγείρει την θετική τοποθέτηση της κοινής γνώμης απέναντι στο χορηγό.
  • Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός αποτελεί επικοινωνιακό δίαυλο προς ένα πολύ μεγάλο πληθυσμιακό κοινό, το οποίο υπό άλλες συνθήκες θα ήταν δύσκολα προσβάσιμο.
  • Η συσχέτιση του χορηγού με έναν αξιόπιστο αθλητικό οργανισμό ιδιαίτερου κύρους οπωσδήποτε προσδίδει ένα θετικό πρόσημο στην εμπιστοσύνη του κοινού απέναντι στην χορηγό εταιρεία.
  • Η συσχέτιση του χορηγού με γεγονότα που συγκεντρώνουν μεγάλα πλήθη (συνυπολογίζοντας τη πληθώρα αγωνιστικών τμημάτων του Α.Σ. ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) δίνει την δυνατότητα στο χορηγό, να τεστάρει-προβάλλει-προωθεί τα προϊόντα του άμεσα και σε ζωντανό κοινό που συνήθως είναι θετικά προδιατεθειμένο
  • Η αθλητική χορηγία στηρίζεται στην ανταποδοτικότητα. Η χορηγός εταιρεία παρέχει στο σύλλογο είτε χρηματικά ποσά είτε προϊόντα και υπηρεσίες και προσδοκά σε αντάλλαγμα να αποκομίσει οφέλη πρωτίστως επικοινωνιακά και δευτερευόντως εμπορικά.
  • Η δυναμική του ονόματος του συλλόγου μας σε συνδυασμό με τη πληθώρα των αθλημάτων, εξασφαλίζει πολύ υψηλή επισκεψιμότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Α.Σ. και όλων των αθλημάτων του συλλόγου και προφανώς συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της χορηγού εταιρείας.
  • Τα όνομα της χορηγού εταιρείας, μέσω της επικοινωνιακής πολιτικής του συλλόγου, θα ξεπερνά τα όρια του γηπέδου και θα διεισδύει στο τμήμα του καταναλωτικού κοινού που  συστηματικά δεν επισκέπτεται το γήπεδο.
  • Μέσω της χορηγίας, το όνομα του χορηγού θα διεισδύει στο τμήμα του καταναλωτικού κοινού που αποφεύγει να βλέπει/ακούει ή μένει αδιάφορο για τις διαφημίσεις.
  • Η σίγουρη συμμετοχή τμημάτων του Α.Σ. ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σε τελικούς πανελληνίων πρωταθλημάτων οι οποίοι θα διεξάγονται σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, εξασφαλίζει και την μεγαλύτερη (πανελληνίως) δημοσιογραφική κάλυψη αυξάνοντας τα οφέλη για τη χορηγό εταιρεία.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ

ΧΟΡΗΓΟΣ

30.000

ΧΟΡΗΓΟΣ

20.000

ΧΟΡΗΓΟΣ

10.000

ΧΟΡΗΓΟΣ

5.000

ΧΟΡΗΓΟΣ

1.500

το ποσό δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ 24%

01.Ονοματοδοσία Αθλήματος
02.Ονοματοδοσία γηπέδου βόλει «Ανέστης Πεταλίδης»
03.Ονοματοδοσία γηπέδου μπάσκετ «Ανέστης Πεταλίδης»
04.Ονοματοδοσία γηπέδου μπάσκετ «Μάκης Νάτσης»
05.Ονοματοδοσία «ARIS Summer Sports Camp»
06.Ονοματοδοσία προπονητηρίων αθλημάτων (π.χ. τζούντο, πάλη, kick-boxing κτλ) στο Κλ. Βικελίδης
07.Προβολή σε Banner στα εντός έδρας παιχνίδια των αθλημάτων
08.Προβολή στα 4 μεγάλα γήπεδα προπόνησης (Θύρα3 δύο γήπεδα, Θύρα1, κολυμβητήριο)
09.Προβολή στα γήπεδα προπόνησης των αθλημάτων
10.Ανακοίνωση συνεργασίας στο site και Facebook Α.Σ. και στα Μέσα Κοινωνική Δικτύωσης των αθλημάτων
11.Ανακοίνωση συνεργασίας σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και ραδιόφωνα που καλύπτουν το ρεπορτάζ του Α.Σ.
12.Μόνιμη προβολή λογότυπου του χορηγού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Α.Σ.
13.Προβολή σε carousel, χώρο προβολής των χορηγών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Α.Σ.
14.Links που θα οδηγούν κατευθείαν στο site του χορηγού
15.Banner χορηγών που θα τοποθετούνται στις συνεντεύξεις τύπου του Α.Σ. και των αθλημάτων
16.Προβολή στον ιματισμό και τις τσάντες κάποιων τμημάτων
18.Δικαίωμα χρήσης των γηπέδων (μετά από συνεννόηση) για προωθητικές ενέργειες των χορηγών εταιρειών (π.χ. μοίρασμα φυλλαδίων,stands, κληρώσεις) 12 φορές
6 φορές
4 φορές
1 φορά
19.Επίσημη παρουσίαση του χορηγού
20.Προβολή σε φυλλάδια του Α.Σ. και των τμημάτων
21.Προβολή στην αλληλογραφία/επιστολόχαρτα του Α.Σ.
26.Προβολή σε ζωντανές διαδικτυακές μεταδόσεις αγώνων των τμημάτων του Α.Σ.
27.Προβολή σε διαδικτυακά στιγμιότυπα αγώνων των τμημάτων
29.Αναφορά – προβολή σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης – προσφοράς του Α.Σ.
32.Προσφορά καρτών διαρκείας διαφόρων αθλημάτων 16 συνολικά
8 συνολικά
4 συνολικά
36.Προβολή στην κάρτα φιλάθλου του Α.Σ.
37.Δωρεάν γεύματα ή ποτά στο Vamos και Ναός και Beer FC 1914 3 φορές
2 φορές
1 φορά
38.Εξασφάλιση υπογεγραμμένων από αθλητές φανελών από ομάδες του Α.Σ. 12 φανέλες
6 φανέλες
2 φανέλες
1 φανέλα
41.Προβολή σε προωθητικές ενέργειες και δράσεις του Α.Σ.
42.Προσκλήσεις σε εκδηλώσεις/δράσεις του Α.Σ.

Προβολή

  • Στα γήπεδα των εντός έδρας αγώνων των ομάδων του Α.Σ.
  • Στα γήπεδα προπονήσεων (Μάκης Νάτσης, Ανέστης Πεταλίδης, κολυμβητήριο κ.ο.κ.)
  • Στην ιστοσελίδα του Α.Σ. ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ανακοίνωση συνεργασίας στην ιστοσελίδα και fb)
  • Ανακοίνωση συνεργασίας σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και ραδιόφωνα που καλύπτουν το ρεπορτάζ του Α.Σ.
  • Στη σελίδα facebook (Α.Σ. και στη σελίδα του αθλήματος με link που θα οδηγεί απευθείας στο site του χορηγού)
  • Banner χορηγών που θα τοποθετούνται σε χώρους δράσης του Α.Σ. ή τμημάτων του Α.Σ. (π.χ. συνεντεύξεις τύπου)
  • Σε φυλλάδια του Α.Σ.
  • Στην αλληλογραφία του Α.Σ.
  • Σε επιστολόχαρτα του Α.Σ.
  • Σε φυλλάδια των τμημάτων/αθλημάτων
  • Στον ιματισμό και τις τσάντες κάποιων τμημάτων (δύσκολο το τύπωμα εάν έχουν ήδη βγει οι στολές, εκτός κι αν βγουν νέες)
  • Ζωντανές διαδικτυακές μεταδόσεις αγώνων
  • Σε στιγμιότυπα των αγώνων των τμημάτων (διαδικτυακά)
  • Σε φίλια ραδιόφωνα
  • Στα γήπεδα-διαφημιστικός χώρος (στον Κλεάνθης Βικελίδης και Α.Α.Μ.Θ)
  • Στα γραφεία του Α.Σ. (τοίχους/δάπεδα)
  • Στους διαδρόμους που οδηγούν στα γραφεία του Α.Σ.
  • Στη σουίτα του Α.Σ.
  • Σε οπαδικά έντυπα/εφημερίδες
  • Σε προωθητικές ενέργειες και δράσεις του Α.Σ.
  • Σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης/προσφοράς του Α.Σ. ή των αθλημάτων
  • Ονοματοδοσία κάποιου αθλήματος
  • Ονοματοδοσία αθλητικών εγκαταστάσεων ή τουρνουά ή εκδηλώσεων που θα πραγματοποιήσει ο Α.Σ. η τμήματα του Α.Σ. (να ονομαστούν τα γήπεδα στη θύρα1 και θύρα3, να ονομαστούν τα προπονητήρια τζούντο, kick-boxing, το κολυμβητήριο, πάλης κ.ο.κ)
  • Ημερολόγιο Α.Σ.
  • Year Book
  • Στη κάρτα φιλάθλου

Παροχές

  • Δικαίωμα χρήσης των γηπέδων (μετά από συνεννόηση) για προωθητικές ενέργειες των χορηγών εταιρειών (π.χ. μοίρασμα φυλλαδίων,stands, κληρώσεις)
  • Επίσημη παρουσίαση των χορηγών
  • Παρουσία/επίσκεψη ή/και φωτογράφιση κάποιων ομάδων από τα αθλήματα του Α.Σ. (ή μελών/αθλητών-τριών της ομάδας)στους χώρους ή σε εκδηλώσεις των χορηγών εταιρειών και προβολή στα ΜΜΕ.
  • Συνεργασία και συζήτηση με τους χορηγούς για πιθανές έκτακτες ιδέες/προτάσεις αυτών, που σκοπό θα έχουν το συμφέρον και των δύο πλευρών.
  • Ονοματοδοσία κάποιου αθλήματος (π.χ Α.Σ.COCA-COLA ΑΡΗΣΠΟΛΟ)
  • Ονοματοδοσία αθλητικών εγκαταστάσεων ή τουρνουά ή εκδηλώσεων που θα πραγματοποιήσει ο Α.Σ. η τμήματα του Α.Σ. (π.χ ROMA PIZZA Summer Sports Camp ARIS)
  • Ακουστικά διαφημιστικά σποτ σε αγώνες της ΠΑΕ και της ΚΑΕ
  • Προσφορά καρτών διαρκείας κάποιων αθλημάτων
  • Προσκλήσεις για παρακολούθηση αγώνων από τη σουίτα στο Κλεάνθης Βικελίδης.
  • Γεύματα στο Vamos και ΝΑΟΣ, και BEER 1914
  • Εξασφάλιση υπογεγραμμένων φανελών από ομάδες του Α.Σ.
  • Γνωριμία με αθλητές του συλλόγου ή/και παίκτες της ΠΑΕ και της ΚΑΕ.
  • Προσκλήσεις σε εκδηλώσεις/δράσεις του Α.Σ.